torsdag 10 april 2014

5- stegsplan för att lyckas.

Ikväll ska jag föreläsa på SAFE Education i Stockholm. Det handlar om att " Leva som PT ett säljande yrke".
Jag kommer bla att prata om min 5- stegsplan som jag jobbar efter för att ständigt utvecklas!

1- Bestäm dig för vad du vill!

2- Skapa dig själv en riktig vision som du jobbar på att förvandla från fantasi till verklighet!

3- Upptäck vad kunden vill!

4- Leverera din vision och ge det där lilla extra!

5- Visioner kan växa och de kan dö. Du kan inte vara fastlåst vid att köra åt ett håll. För flyttar klienterna sina målstolpar kommer du missa målet.
Så var flexibel!

Jag använder den här planen med framgång mest hela tiden!

Lycka till du också och välkommen till Åsögatan 115, 18,30 ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar